Analytics
A Google Analytics egy ingyenesen használható webanalitikai eszköz, mely a piacon jelenleg elérhető hasonló szolgáltatások közül magasan az egyik legjobb. Minden, az online térben jelen lévő cég számára (iparági szegmenstől függetlenül) egy kötelezően használandó eszköz, amely nélkülözhetetlen a weboldalunk, és így a szolgáltatásunk továbbfejlesztése érdekében.
Az online hirdetéseken kívül munkánk szerves része a webanalitika, mely a weboldal továbbfejlesztésére (felhasználói élmény, design, tartalom), a látogatói viselkedés elemzésére és a marketing csatornák hatékonyságának mérésére fókuszál.
Vizsgálati szempontok
Közönségek
Ebben a kategóriában a weboldal látogatói összetételéről kaphatunk részletesebb betekintést, ahol akár a demográfiai összetételt, a földrajzi lefedettséget és a különböző eszközök (desktop, mobil, tablet) bontását vizsgálhatjuk.
Ügyfélszerzés
Az Ügyfélszerzés alapú jelentésekben a különböző marketing csatornák teljesítményét hasonlíthatjuk össze egymással, így lehetőségünk van akár a Google Ads, a Facebook és az eDM kampányaink sikerességét és egymásra gyakorolt hatásait is egyszerre vizsgálni.
Konverzió
A marketing céljaink sikerességének és megtérülésének kiértékelésére fókuszáló riportokban nem csak a beállított célteljesüléseket nyerhetjük ki, hanem az e-kereskedelmi eredményeinkről és konverziós csatorna lépéseiről is pontosabb képet kaphatunk.


