Google Ads
hirdetések
A Google Ads (korábbi nevén AdWords), ahogy sok más országban, hazai viszonylatokban is az első számú online hirdetési rendszer. Sikerét nem csak a hatalmas felhasználói bázisának köszönheti, fejlett célzási beállításainak és költséghatékony, ill. teljesítményorientált megoldásainak hála rendkívül hatékony eredményeket lehet elérni, viszonylag rövid időn belül.
Előnyök
- Hatalmas felhasználói bázis
- Organikus találatok felett
- Rövid idő alatt látványos eredmények
- Jó célozhatóság (kulcsszó, demográfia, földrajzi elhelyezkedés, remarketing, stb)
- „Google színvonal” – fejlett technológia
- Tisztességes verseny (Minőségi mutató)
- Marketing célok támogatása
- Márkaépítés, forgalomnövelés
- Kulcsszótervező
- Automatizált eszközök (CPA, scriptek..)
Hátrányok
- A kattintási költség konkurencia függő
- Felügyelet nélkül nem hagyható
- Folyamatos karbantartás és optimalizálás
- Gyakori frissítések, naprakész ismeretek
- Min. alap szintű tudást igényel
- Historikus „adat függő”
- Idő és energia kell az eszköz teljeskörű elsajátításához
Hirdetési csatornák
Keresési (Search) – Teljesítmény
Szöveges hirdetéseink a Google keresőjében jelennek meg, ahol licitajánlatokkal szabályozhatjuk a hirdetési pozíciónkat. A hirdetések kulcsszavakra jelennek meg, (ami rendkívül pontos célzást tesz lehetővé), míg a kattintási költségek a konkurenciai jelenléttől függ.
Tartalmi (Display) – Márkaépítés
A keresési hálózattal ellentétben, itt a Google-el partnerségben álló weboldalakon jelenhetünk meg, akár vizuális (képes) formátumban is. Segítségével széles tömegeket szólíthatunk meg, és a kattintási költségek jóval olcsóbbak, de nehezebben érhetjük el a releváns felhasználókat.


